Droga z Ochrydu do Kanionu Matka…

Po raz kolejny powtarzam, ze Macedonia jest przepiękna i chciałabym tam powrócić, na dowód trasa kilkudziesięcio  kilometrowego odcinka z malowniczego Ochrydu do jeszcze barwniejszego Kanionu Matka… teraz, kiedy oglądam te zdjęcia, spakowałabym plecak i ruszyła przed siebie…

Z Ochrydu ruszyliśmy dalej…

Krajobraz zmienia się jak w kalejdoskopie… od osiedli mieszkalnych do pięknych pejzaży górskich…

I znaleźliśmy się w pobliżu kanionu…

,,,
4 comments on “Droga z Ochrydu do Kanionu Matka…
  1. Dzień dobry:)
    wybieram się w sierpniu na wycieczkę „Po bałkańsku”( bdb program tej wycieczki i bardzo mnie ona zainteresowała) i chcialabym uzyskać informację o tym,czy rzeczywiście każdego dnia pokonuje się sporo km i większość wycieczki to czas w autokarze oraz czy były sensacje żołądkowo-jelitowe tzw bałkańska zemsta ( na wycieczkch z Rainbow Na jakich byłam na Bałkanach zawsze „Zemsta ” była ? na stronce i w katalogu nie ma informacji o km.
    Ja byłam na Bałkanach 4 razy i zakochana jestem w tym kierunku. Na blogu rewelacyjne fotki:)
    Polecam sylwester w Macedonii -coś pięknego podróż przez wszystkie kraje byłej Jugosławii i zabawa nad jeziorem ochrydzkim w hotelu 4* Sileks (2 dniowa impreza) http://www.rainbowtours.pl/sylwester-w-macedonii/zakwaterowanie-mac
    Pozdrawiam:) ps zdjęcia są zachwycające i relacje z wycieczek:)

• Witam,
      ja w Bałkanach jestem zakochana od pierwszego spojrzenia. Wycieczka „Po bałkańsku” była według mnie wspaniała, chociaż rzeczywiście dużo czasu spędzaliśmy w autokarze. Bywało i tak, że jednego dnia przejeżdżaliśmy ponad 500 km, a następnego rano wyjazd i kolejne kilometry, ale dzięki temu mogliśmy dużo zobaczyć, chociaż znaczną część z okna autokaru. Wycieczka była organizowana przez Rainbowtour i tez nosiła nazwę „po bałkańsku”, a więc myślę, że będzie to ten sam program. Jedyne co nie do końca mi się podobało to ogrom zwiedzanych obiektów sakralnych podobnych do siebie. Pokonywaliśmy setki kilometrów tylko po to, aby zobaczyć kolejny i spędzaliśmy tam zaledwie kilka minut i potem znów w drogę. Wspomniałam o tym w ankiecie końcowej, i wiem, że kilku innym osobom również to nie do końca odpowiadało. Po za tym jak wspomniałam już, jestem z tej wycieczki naprawdę zadowolona. Mieliśmy super pilotkę, panią Bożenę,
      Jeśli chodzi o sensacje żołądkowe, to myślę, że jest to sprawa indywidualna. Ja nie miałam żadnych problemów, chociaż utrudnieniem były późne kolacje (ok. 22 ) bo tak zjeżdżaliśmy do hotelu i wczesne śniadania (ok. 7 – 8 )
      Krótko powiem tak… gdybym miała możliwość pojechałabym jeszcze raz… dla krajobrazów, dla klimatu … dla samych Bałkanów…
      Mam do Ciebie prośbę, odezwij się do mnie jak wrócisz, jestem ciekawa czy o naszych sugestiach coś w programie wycieczki zostało zmienione… życzę udanych wojaży i czekam na twoje wrażenia…

2. Pokonywane km nie przerażają,bo często tak bywa na „objazdóWkach” i można z okien autokaru podziwiak krajobrazy w danych państwach itd ma to swój urok . Ja z Rainbow Tours jeżdże na wycieczki od 5 lat i zawsze byłam zadowolona. Korzystna cena,ciekawy program, świetni piloci etc. A w Bałkanach też zakochana:) .Po powrocie odezwę się i napiszę jak było. Oglądam gelerię zdjęć na Pani blogu z tej wycieczki i niesamowity widoczki. Jedynie w Ochrydzie byłam (wycieczka „Sylwester w Macedonii”) piękne miejsce ,widok bajeczny,przyroda,góry,jezioro, a inne punkty progrmau sie nie pokrywają. Ochryd to takie miejsce do którego chce się wracać i wracać.
    Pozdrawiam:)

• Ja w tym roku planowałam wyjazd do Albanii i Czarnogóry, ale niestety nie wyszło i muszę zostać w domu…. życzę przyjemnej podróży i moc wrażeń… czekam na wrazenia….